A gerinc figyelmeztető jelei

Rengeteg gerincpanaszt, reumatológiára járást, akár műtétet is meg lehet előzni helyesen végzett mozgásterápiával, (képzett oktatókkal), figyelve egyéni adottságainkra, hiszen alapvető életfunkció, aktív lélekterápia, örömforrás a mozgás.

Mielőtt kialakul egy konkrét panasz előtte évekkel jelentkezik a gerinc halk szava amelyet figyelmen kívül hagyunk különböző elfoglaltságaink, kötöttségeink miatt.

Pedig mennyivel egyszerűbb lenne kicsivel több figyelmet fordítanunk önmagunkra, hogy később ne követelje vissza többszörösen a testünk-lelkünk a törődést.

Nem is gondolnánk mennyi energiát spórolunk ezzel később önmagunknak, ami minőségi időtöltéssel fizetődik ki, azzal a tevékenységekkel amiket szeretünk a barátokkal, családdal, a panaszokkal, esetleges fájdalmakkal való foglalatoskodás helyett, amelyek miatt esetlegesen le kell mondanunk szeretett elfoglaltságainkról, hobbinkról.

Figyelmeztető jelek, hogy érdemes foglalkoznod a gerinced egészségével:

  1. Kellemetlen sokat ülni, jól esik felállni, (pl. iskolában, munkahelyen, autóban.)
  2. Néha fáj a derekad, nyakad.
  3. Nem szeretsz sokat sétálni, hamar elfáradsz kiránduláskor.
  4. Jól esik kiropogtatni a derekad, nyakad, reggelente elalszod.
  5. Fárasztó sokat, akár 10 percet is állni, (pl. iskolai ünnepségek, sorban állás, utazás előtti várakozás.)
  6. Csípődött már be a derekad, akár fiatalabb korban is.

 

Értékelés:

1 Csillag2 Csillag3 Csillag4 Csillag5 Csillag (Még nincs értékelés)
Loading...