Kedves Érdeklődő!

Óráimon elsődleges cél a teljes test helyes statikájának visszaállítása. Ehhez szeretnék egy kis útmutatót adni. Megtudhatod a legfontosabbakat mikre érdemes figyelni óráimon vagy bárhova mész órára, bármit sportolsz hasznát veheted akkor is.

  • Fájdalomcsillapító hatása alatt állsz és porckorongsérv eredetű kisugárzó fájdalmaid vannak akkor sajnos ki kell hagynod az órát.
  • Nehéznek találod a csoportos órákat érdemesebb egyénileg érkezned hozzám a hatékonyabb eredményért.
  • A leírtak szellemében tartom óráim, ezért tartom fontosnak, hogy ismerd. Értsd mi a célom órákon.

A minijegyzet célja:

Gyakorlatok, újfajta szemlélet ismertetése, anatómia érthetően, gazdag illusztrációkkal, tévhitek eloszlatása

Jógikus, modern, preventív szemlélet, nem ártás

  • Légy türelmes magaddal, jóga nem az erőszak útja, finoman, szeretettel bánj a testeddel! Ne bíráld, ne ítéld el, szeresd. 🙂
  • Csak Önmagaddal foglalkozz, nem lényeges más „mit tud megcsinálni”, nem cirkuszi akrobatákat képeznék, hanem egészséges jógázókat
  • Hajlékonyság javítása csak fizológiás tartományig fontos, nem kell „guminőnek” lenni! Ízületek hosszú távú élettartalmát is biztosítja ha egészséges határig nyújtunk.
  • Bár a dinamikus jóga, intenzívebb órák, mozgásformák kiválóan edzik a szív és érrendszert, azonban a jóga, még a dinamikus jóga sem céltalan ugra-bugra, ahol egész órán zsírégető tartományban mozgunk. Időnként előfordulhat mellékhatásként, de nem célja intenzívebb jóga óráknak sem, hogy kimerülj, pörögj ezer fokon, szakadjon rólad a víz. Ezt a hatást ne jóga órákon keresd.

Főként akkor ajánlom a hatha, dinamikus jóga órákat ha fizikailag rendben vagy, nincsenek időközönként sem gerinc vagy ízület fájdalmaid.

Ellenkező esetben más, preventív, korrektív szemléletű mozgásos órára van szükséged, ami lehet, hogy „uncsibb”, viszont jóval nagyobb eséllyel marad egészséges a mozgásszervrendszered. Ami segíthet abban, hogy hosszútávon élvezhesd más, kedveltebb, intenzívebb mozgásformákat.

Együtt is végezhető a korrekciós szemléletű óra, más kihajtósabb órákkal, megkapod az alapot amire lehet építeni a nehezebb gyakorlatokat, hajtósabb mozgásokat. Nekem pl. a futásban is rengeteget segített, ne fájjon semmim közben, utána.

  • Izomláz előfordulhat, viszont nem célom minél fájdalmasabb izomlázat okozni. Régi, elterjedt tévhit „no pain, no gain”, ehelyett a tökéletes izomegyensúlyra törekszünk és harmonikus, okos, együttműködésükre a kemény, nyers, erő helyett.

 

Szeretettel várlak óráimon!

Kata

Kattints amire jelentkeznél!

[/vc_column][/vc_row]

Tanfolyamok

    Gerincproblémák és megoldásuk, női egészség megőrzés jógával, stb.

Egyénileg

    Személyre szabott mozgás és gerinckorrekció

Masszázs

    Svédmasszázs, Shiatsu

Csoportos jóga, gerinctorna órák

    Dinamikus gerincjóga, Hatha jóga, Mozgáskorrekció, Senior Gerinctorna

Iskoláknak, cégeknek

Előadás, jóga, gerinctorna egészségnapokon, rendezvényeken

Töltsd le ingyen!

Legelső óralátogatáshoz szükséges infókat!

    Órák szellemisége és gyakorlatok illusztrálva.

Kérem a hasznos gyakorlati infókat!



Kérek emailt új csoport indulásáról!

Beleolvasok mielőtt letöltöm!

Ezeket a gyakorlatokat kerüld és ezekre figyelj ha egészséges gerincet szeretnél

| Bevezető cikk, Gerinces cikkek, jóga gyakorlatok, Jógaterápia | No Comments
1. Passzív csavarások Nem saját izomerővel végzett csavarásoknál sérülnek, szakadnak a porckorong rostos gyűrűi. Állásban elsősorban lendületből végzett elfordulások.   2. Crunch, gyertyába, félgyertyába feljöveltel Minden egyes feltolással préseled a…

Oktatási filozófiám

| Bevezető cikk, Jógával ismerkedőknek | No Comments
Kedves Érdeklődő! Óráimon elsődleges cél a teljes test helyes statikájának visszaállítása. Ehhez szeretnék egy kis útmutatót adni. Megtudhatod a legfontosabbakat mikre érdemes figyelni óráimon vagy bárhova mész órára, bármit sportolsz…