Óratípusaink

Ajánló, mely segíthet eldönteni milyen óra illik hozzád.

Csoportos órák:

Kismamajóga – Kerekes Veronika: 

Egy finom mozgás, ezért azok is bátran elkezdhetik, akik várandósságuk előtt nem jógáztak, vagy egyáltalán nem mozogtak. A kismama jógát a betöltött 13. hét után lehet elkezdeni, egészen szülésig gyakorolható.

Részletesebben >

 

NMPT – Natural Movement Pattern Training- Természetes Mozgásminta Tréning

 Ajánlott ízületi bántalmak, porckorongsérv kialakulása és kiújulása ellen. Bene Máté, gyógytornász, porckorongsérv és gerincspecialista, jógaoktató a módszer megalkotója. Visszaállítjuk a testünk természetes mozgásmintáit, amelyre rendeltetett, hogy egyenetlen talajon járjon, energia hatékonyan, helyes statikával működhessen sokáig egészségesen, ideje korán elhasználódás és fájdalmak nélkül. Megtanítjuk (automatikusan) természetesen aktiválódni mélyizmainkat amely nélkül nincs egészséges gerinc és ízületek, egységként működő mozgásszervrendszer.

Részletesebben>

 

Gerincjóga

Gerincközpontú jóga, fizikai test egészségének javítása a célja, gyakorlásával megelőzhetőek, enyhíthetőek a gerincproblémák. Felkészíti a gyakorlót az intenzívebb gyakorlatokra, hatha jógából alakult ki, bárki által könnyen elsajátítható, szükségtelen hozzá a hajlékonyság.

Részletesebben>

 

Dinamikus jóga – 3D Yoga

Almásy Csilla, gyógytornász, jógaoktató dolgozta ki. Hosszabb kitartás nélküli gerincközpontú, folyamatosan áramlóan végezzük a gyakorlatokat, melyben le lehet merülni, ezzel kialakul a flow élmény. Almásy Csilla, gyógytornász, jógaoktató a módszer kidolgozója.

Részletesebben>

 

Senior gerincjóga

Tudatosan felépített jóga gyakorlás, központban a mozgásszerrendszer egészségét megőrző, betegség megelőző gyakorlatok. Különös figyelmet fordítva az egyensúlyfejlesztésére, csontritkulást megelőző, csontállományt javító izomaktivitás fejlesztése, test helyes statikájának visszaállítására, hétköznapi mozgásokban is alkalmazható mozdulat elvek.

Amelyekkel megelőzhető a szédülés, idős kori elesés, csonttörések, megőrizhető a könnyed mozgás, megszüntethető a túlterhelt izmok feszültsége, helytelen mozgásminták leépítésével, felülírásával várható az ízületi kopások javulása.

 

 

 

 

 

Hatha Jóga

Tradicionálisan a Hatha Jóga egy teljes rendszer, amelynek a testgyakorlatok, azaz ászanák, a légzőgyakorlatok, a tisztító eljárások és a meditáció is része. A hatha jóga célja az egyensúly és a harmónia elérése. Ezt úgy célozza meg, hogy a gyakorló a Hatha Jóga gyakorlásán keresztül dinamikus egységet alakit ki fizikai, érzelmi, mentális és spirituális síkon is, mert a Hatha Jóga filozófiája azt érti tökéletes egészség alatt, ha valaki a fizikai, érzelmi, szellemi és spirituális szinten is egyensúlyban van.

Részletesebben>

Egyéni órák:

  • NMPT (60, 90 perc, 3 óra): Elmondod a helyzeted az egészségügyi állapotodra vonatkozóan, mikor, hol, mióta fáj. Ezután néhány tesztet elvégzek rajtad, amely megmutatja milyen gyakorlatokat érdemes végezned állapotod javulásához. Eddig ez kb. fél-1 órát vesz igénybe, helyzettől függően. A tesztekre természetesen csak az első alkalommal van szükség, ha később is szeretnél jönni utána elegendő a 60 perc is. Ezután betanítom az NMPT mozgásanyagát, (5 nyújtó, 5 erősítő és 2-3 egyesítő gyakorlat) amelyre minimum 1 órát érdemes fordítani, de akár 2 óra is szükséges lehet.
  • Gerinc és mozgásfejlesztő tréning: Elmondod a helyzeted az egészségügyi állapotodra vonatkozóan, mikor, hol, mióta fáj. Ezután néhány tesztet elvégzek rajtad, amely megmutatja milyen gyakorlatokat érdemes végezned állapotod javulásához. Eddig ez kb. fél-1 órát vesz igénybe, helyzettől függően. Ezután összeírok gyakorlatokat amelyeket betanítok majd otthon gyakorolhatsz. A tesztekre természetesen csak az első alkalommal van szükség, ha később is szeretnél jönni utána elegendő a 60 perc is.
  • Jóga (60 perc és 30 perc relaxáció): Akkor ajánlom ha jógázni szeretnél elsősorban és ellazulni, mások társasága nélkül.

További információk a fenti menüpontoknál!