Óratípusaink

Ajánló, mely segíthet eldönteni milyen óra illik hozzád.

Csoportos órák:

Kismamajóga – Kerekes Veronika: 

Egy finom mozgás, ezért azok is bátran elkezdhetik, akik várandósságuk előtt nem jógáztak, vagy egyáltalán nem mozogtak. A kismama jógát a betöltött 13. hét után lehet elkezdeni, egészen szülésig gyakorolható.

Részletesebben >

 

Gerincjóga

Gerincközpontú jóga, fizikai test egészségének javítása a célja, gyakorlásával megelőzhetőek, enyhíthetőek a gerincproblémák. Felkészíti a gyakorlót az intenzívebb gyakorlatokra, hatha jógából alakult ki, bárki által könnyen elsajátítható, szükségtelen hozzá a hajlékonyság.

Részletesebben>

 

Dinamikus jóga – 3D Yoga

Almásy Csilla, gyógytornász, jógaoktató dolgozta ki. Hosszabb kitartás nélküli gerincközpontú, folyamatosan áramlóan végezzük a gyakorlatokat, melyben le lehet merülni, ezzel kialakul a flow élmény. Almásy Csilla, gyógytornász, jógaoktató a módszer kidolgozója.

Részletesebben>

 

Senior gerincjóga

Tudatosan felépített jóga gyakorlás, központban a mozgásszerrendszer egészségét megőrző, betegség megelőző gyakorlatok. Különös figyelmet fordítva az egyensúlyfejlesztésére, csontritkulást megelőző, csontállományt javító izomaktivitás fejlesztése, test helyes statikájának visszaállítására, hétköznapi mozgásokban is alkalmazható mozdulat elvek.

Amelyekkel megelőzhető a szédülés, idős kori elesés, csonttörések, megőrizhető a könnyed mozgás, megszüntethető a túlterhelt izmok feszültsége, helytelen mozgásminták leépítésével, felülírásával várható az ízületi kopások javulása.

 

 

 

 

 

Hatha Jóga

Tradicionálisan a Hatha Jóga egy teljes rendszer, amelynek a testgyakorlatok, azaz ászanák, a légzőgyakorlatok, a tisztító eljárások és a meditáció is része. A hatha jóga célja az egyensúly és a harmónia elérése. Ezt úgy célozza meg, hogy a gyakorló a Hatha Jóga gyakorlásán keresztül dinamikus egységet alakit ki fizikai, érzelmi, mentális és spirituális síkon is, mert a Hatha Jóga filozófiája azt érti tökéletes egészség alatt, ha valaki a fizikai, érzelmi, szellemi és spirituális szinten is egyensúlyban van.

Részletesebben>

Egyéni órák:

  • Mozgás és gerinckorrekció (60, 90 perc, 3 óra): Elmondod a helyzeted az egészségügyi állapotodra vonatkozóan, mikor, hol, mióta fáj. Ezután néhány tesztet elvégzek rajtad, amely megmutatja milyen gyakorlatokat érdemes végezned állapotod javulásához. Eddig ez kb. fél-1 órát vesz igénybe, helyzettől függően. A tesztekre természetesen csak az első alkalommal van szükség, ha később is szeretnél jönni utána elegendő a 60 perc is. Ezután betanítom a korrekciós gyakorlatokat, amelyre minimum 1 órát érdemes fordítani, de akár 2 óra is szükséges lehet.
  • Gerinc és mozgásfejlesztő tréning: Elmondod a helyzeted az egészségügyi állapotodra vonatkozóan, mikor, hol, mióta fáj. Ezután néhány tesztet elvégzek rajtad, amely megmutatja milyen gyakorlatokat érdemes végezned állapotod javulásához. Eddig ez kb. fél-1 órát vesz igénybe, helyzettől függően. Ezután összeírok gyakorlatokat amelyeket betanítok majd otthon gyakorolhatsz. A tesztekre természetesen csak az első alkalommal van szükség, ha később is szeretnél jönni utána elegendő a 60 perc is.
  • Jóga (60 perc és 30 perc relaxáció): Akkor ajánlom ha jógázni szeretnél elsősorban és ellazulni, mások társasága nélkül.

További információk a fenti menüpontoknál!