Kinek ajánlom?

Szívből ajánlom a gerincjógát ha szeretnél:

  • Javítani a tartásodon, nehezedre esik sokat ülni vagy állni.
  • Kisebb gerincpanaszaid vannak, ha néha elalszod a nyakad, becsípődött már a derekad, szeretnéd kezelni, megelőzni a későbbi állapot romlását.
  • Tudatosabban mozogni vagy akár étkezni.
  • Az egész mozgásszervrendszert egységbe hozni, összehangoltan működtetni, visszaállítani a tested helyes statikáját.
  • Felülírni az előnytelen mozgásmintákat.
  • Felkészülni az intenzívebb ászanákra.
  • Felfrissülni testileg-lelkileg, de nem célod, hogy elfáradj, csak egy kellemes átmozgatásra vágysz.
  • Megelőzni a mozgásszervrendszeri bántalmakat, derék, nyak és hátfájást, csontritkulást, meszesedést, térdproblémákat.
  • Megerősíteni az elgyengült izmokat és ellazítani a feszülteket.
  • Sportsérüléseket megelőzni.
  • Pár éven belül kisbabát és szeretnéd megelőzni az esetleges derékfájást.
  • Összeszedettebbé, nyugodtabbá válni, a koncentrációdon javítani.
  • Valamint akkor is ha sokat ülsz, utazol, tanulsz vagy kiegyensúlyozatlan fizikai munkát végzel.
  • Ha teljesen kezdő vagy és nem vágysz extrémebb ászanákra/pózokra.