Néhány javaslat, kérés, infomáció

... ha első alkalommal érkezel

1. Bejelentkezés

Bármi kérdésed van keress meg nyugodtan.

Miután részt vettél NMPT beavatáson vagy 4 alkalmas minitanfolyamon, lehetőséged van regisztrálni a weboldalamra és időpontot foglalni bármely óratípusra. Ha nehézségbe ütköznél a regisztráció során emailben, sms-ben jelezheted, segíteni fogok.

Ha nem tudnál jönni, de bejelentkeztél online, lemondás, akár sms-ben, órakezdést megelőzően legkésőbb 1 órával: 06 70 451 7457

2. Egészségügyi

Ha először látogatsz órára akkor kérlek gyere előbb 15 perccel, hogy legyen idő felvilágosítani az egészségügyi állapotodra vonatkozóan (betegség, baleset, műtét, egyéb sérülések, várandósság).
Ha vannak gerincpanaszaid, beszéld meg kezelőorvosoddal, gyógytornászoddal, javasolja-e a gerincjógát. Azzal együtt, hogy felkészülten várom az ilyen panaszokat is. Súlyos esetben tovább irányítalak a megfelelő helyre!
Ha bizonytalan vagy, hogy megfelelő lenne neked az óra, fusd át az órák leírását, a továbbképzéseim listáját és dönts belátásod szerint. Köszönöm a bizalmad!

Pihenj meg ha szükségét érzed, nem várom el, hogy olyasmit csinálj ami nem esik jól, vagy amiről tudod, hogy nem tesz jót. Figyelj magadra teljes tudatosságoddal, minden apró kis mozdulatot tudatosan végezz, ha elfáradnál lassan gyere ki a helyzetből, és ne kényszerítsd bele magad olyan helyzetekbe, ami esetleg nem esik jól. Én sem foglak beletolni semmilyen helyzetbe.

Tartsd szem előtt, hogy a személyes érzeteid fontosabbak, mint bármely oktató utasítása! Egy jó jógagyakorlás biztonságos, intenzív és felemelő. Ha a fent leírtakat nem tartod be, sajnos nem vállalom a felelősséget.
Légy türelmes, maradj a saját határaidon belül, figyeld meg idővel mennyivel könnyebb. A jóga nem a szenvedés útja, egy jól felvett ászana stabil, intenzív és erőlködés nélküli, kellemesen bele tudsz lazulni.

3. Kényelem, udvariasság

Kényelmes ruhában gyere, amiben szabadon tudsz mozogni, jól érzed magad, zokniban vagy mezítláb jógázunk.

Kérlek próbálj időben érkezni, hogy legyen időd kényelmesen átöltözni ha szükséges. Ha elkésnél halkan gyere be, lehetőleg próbálj meg minél kisebb feltűnést kelteni. Köszönöm!

Óra előtt, után beszélgess, óra közben ezt próbáld meg hanyagolni kérlek. Tiszteld meg azzal jógás társaid, hogy engeded őket ellazultan jógázni, elmélyedni, mellőzve a felesleges beszélgetést, non-stop vihogást, ugyan nem a katonaságnál vagyunk, de nem is állatkertben… Hidd el, teljesen más minőség elmélyülten gyakorolni. Köszönöm megértésed!

Ha sietned kell, azt jelezd kérlek óra előtt, így nem fogom egy perccel sem elhúzni az órát és figyelek az időre. Ha a relaxáció végét nem tudod megvárni, akkor az ászanázás végeztével távozz, relaxáció alatt semmiképp ne kezdj el készülődni, hogy a társaid nyugodtan kikapcsolódhassanak. Köszönöm megértésed!

Kérlek, a jógateremben pozitív dolgokkal, élményekkel foglalkozz! Ne traktáld a jógás társaidat a “világ bajával”, ezeknek nincs helyük a jógateremben. Elsősorban mindenki pihenni, kikapcsolódni jár oda..

Relaxáció előtt ha szükséges menj ki a mosdóba, hogy zavartalanul pihenhess. Kérlek figyelj a társaidra (bár nem szokott lenni “tömegnyomor”). Mobiltelefont légyszíves halkítsd le ha hozol, legalább a relaxáció idejére.. köszönöm! 🙂 Engedd meg magadnak, hogy ez a másfél óra csak rólad szóljon.

Ha megszomjazol, igyál nyugodtan (nálam, legtöbb helyen nem díjazzák) jóga előtt, közben, úgy is kevés folyadékot fogyasztunk. (Víz, pohár van a teremben.) Megköszönöm ha elmosva visszateszed a helyére.

A jóga mindenkié, viszont ha zavarod viselkedéseddel a jógás társaid, javaslom válassz másik órát, oktatót, ahol elnézik ezeket a nagyobb forgalom illetve szimpátia keltés miatt, a többiek nyugodt jógázásáért megkérlek erre. Szerencsére rengeteg jógaoktató, óratípus közül válogathatsz.

4. Általános

Jelenleg max. 7 matracot és férőhelyet tudok biztosítani. Ha a saját matracod szívesebben használod, akkor azt is megteheted.

A függöny mögött van öltözködési lehetőség (bár praktikusabb kényelmes ruhában jönni). Mosdó a sarokban, zuhanyzó nincs. Esernyőtartót tudok varázsolni ha kell, a szép tartás mellé.

Kérlek ne tegyél a földre semmit, órát, szemüveget vagy legalább egy tokba tedd bele…, hajcsatot, semmit amiben kárt lehet tenni, rálépni, elesni.. Az asztalon biztonságosabb helyen vannak. Az előtérben tedd le a kabátot, cipőt, táskád.

Annyi ételt és italt vegyél magadhoz amennyitől zavartalanul tudsz jógázni, nem nehezít el, de ne is legyél éhes. Lélegezz természetesen, légzésvisszatartást gerincjógában nem gyakoroljuk.

Érezd magad otthon, egészséges határokon belül. 🙂

Szeretettel: Kata