Várandósoknak és szülés után

Ajánlom a gerincjógát derékpanaszok megelőzésére várandósság előtti időszakban és szülés után a nyak, váll és derékfájás csökkentésére, mivel sajnos ezek sok nőnél megjelennek. Linkajánlónál találsz cikkeket amivel ezeket megelőzheted, csökkentheted.

Viszont a 8-12 hetekben különösen fontos vigyázni magatokra, így ebben az időszakban ki kell hagynod ami esetleg megerőltető (főleg a kardió órákat kerüld)!  Későbbi hetekben szeretettel várlak az órákon. 

Endoblog Női Jógaterápia része a gátizomtorna, így ha ezen a területen vannak panaszaid ebben is tudok neked segíteni. Tökéletesen összehangolható a női és a gerincjóga…

Szülés után pedig mélyhas és hátizom erősítő órákkal várlak, Deep Power fantázianevű core stabilizációs tréningemmel (egyénileg is), melyet Almásy Csilla és (főként) Bene Máté tanításával dolgoztam ki, így garantálható a minősége.

Kismama és babás jóga a várandósság 13. hetétől a szülésig

Oktató: Kerekes Veronika
Elérhetőség: +36 20 469 6864, kerekesveronika84@gmail.com

  • Kismama jóga: a várandósság 13. hetétől a szülésig
  • Babás jóga: 6 hetes kortól 2 évesig
  • Gáttorna